...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, februarie 02, 2010

bad dreams




doar asculta
prin vene imi curg notele dulci... fiecare sunet calatoreste si se izbeste cu putere de cate un perete, o perdea sau un timpan... unele isi continua calatoria in cautarea unui suflet... altele l-au gasit deja... nu vor decat sa te faca sa visezi...

nu as sti sa-ti spun de ce dar prima data cand am ascultat bucata de mai jos mi-au dat lacrimile... as putea spune ca de emotie dar nu as vrea sa exagerez... sa spunem doar ca sunt motive necunoscute...


azi m-am trezit plangand, pentru a nu stiu cata oara in ultimul timp... am o stare tare ciudata zambesc dar imi ajunge un cuvant spus aiurea ca starea mea sa se schimb complet... si sesiunea asta care nu se mai termina... vreau sa plec... unde vad cu ochii numai sa plec...
...toata ziua nu fac decat sa visez la o cabanuta undeva la munte... sa ninga, in soba lemnele sa trsneasca... sa stau cu o cana de cafea in mana si sa privesc spre valea inghetata... stiu ca visez frumos dar abia astept sa pot pleca undeva, departe de tot si de toate... pana atunci m-am apucat de tesut vise si mi-am descoperit noi placeri... pe zi ce trece ma linisteste tot mai mult muzica clasica... macar atat daca alt remediu nu este...

anyway... enjoy it!

Niciun comentariu: