...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, martie 07, 2008

Fericire in rate...

...ai stat vreodata intins si ai privit cerul de pe un loc mai inalt?...nu ai avut impresia ca te prabusesti in cer...ca mai ai putin si-ti iei zborul spre stele?(daca nu ai incercat ai face bine sa incerci...) in acel moment poti spune ca esti fericit...


eu nu am nevoie de prea multe pentru a fi fericita...uneori imi ajunge un rasarit de soare, o ploaie de vara,zambetul unui copil...sa merg desculta prin iarba plina de roua...o floare plapada primita de la persoana cea mai draga mie...fericirea mea vine din lucruri marunte....vine din razele soarelui si din stropii de ploaie... din mangaierea blanda a mamei...din oamenii din jurul meu...din suflet...


uneori am impresia ca sunt nefericita...ca nu sunt buna de nimic...si atunci apare cineva sau ceva care imi smulge un zambet de pe buze...nu-mi trebuie nimic mai mult...


te-ai gandit cum ar fi daca...daca toti oamenii ar realiza cat e de usor sa fie fericiti? eu cred ca atunci cu totii am fi mai linistiti,nu am mai vedea atatea frunti incretite si fete posomorate...trebuie sa invatam ca fericirea vine din lucruri marunte...trebuie sa invatam mai ales sa iubim viata,cu cele bune si cele rele ale ei...doar asa putem fi fericiti.

fa un mic exercitiu de fericire: bucura-te de un rasarit de soare,plimba-te prin ploaie(fara frica ca-ti fa va fi stricata coafura sau noii pantofi), ajuta pe cineva care intradevar are nevoie fara a cere nimic in schimb...zambeste(chiar si unui copil de pe strada,sau unui necunoscut,nu conteaza,important e sa zambesti)...sper ca facand lucrurile astea sa-ti dai sema cat e de usor sa fii fericit.

fericirea...vine in cantitati mici...trebuie sa avem grija sa nu treaca pe langa noi fara sa o observam: asa ca sa iubim mai mult dar in acelasi timp sa ne lasam iubiti, sa ii ajutam ami mult pe cei din jurul nostru si mai ales sa zambim pentru ca in caz ca nu ati observat zambetul ne infrumuseteaza atat fizic cat si sufleteste...

Niciun comentariu: