...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, martie 12, 2008

De Ce?


...cred ca e cea mai frecventa intrebare care mi-e dat sa o aud.
La o prima vedere te poate duce cu gandul al copilasul de 5 ani,curios,care ii intreaba neincetat pe cei din jur: de ce? punand astfel de intrebari el incerca sa inteleaga lumea in jurul sau...prin aceste intrebari el descopera si defineste.
...pe zi ce trece am inceput si eu sa folosesc tot mai mult intrebarea :DE CE?
De ce te uiti la mine cu ochii astia goi
Si incerci sa-mi spui ca tot ce fac e prost
Ca ar trebui sa-mi schimb
Viata mea de nimic in ceva mai bun...
De ce ma vrei cum nu ma poti avea
De ce ma-nveti tu care-i drumul bun
De ce crezi tu ca ma ratez si tu ma scapi
De ce pe jos nu poa' sa fie scrum...?
De ce sa te iubesc doar cum vrei tu
De ce sa stau cuminte-n dreapta cand conduci
De ce sa nu-mi beau vodca mea de zi cu zi
Si sa conduc cu a cincea noaptea-n zori de zi?
De ce nu pot sa tac?
De ce cand rad e rau?
De ce sa mint zambind?
De ce sa-nvat sa lupt?
De ce e ala rau?
De ce sa port costum?
De ce e drumul greu?
De ce sa tac acum?
De ce sa strig mai tare?
De ce sa nu renunt?
De ce doar eu gresesc?
De ce doar eu ma zbat?
De ce am uitat sa rad?
De ce platesc doar eu?
De ce mereu mi-e frica?
De ce nu sunt barbat?
De ce imi beau invidia?
De ce nu sunt si bun?
De ce nu sunt curat?
De ce-am pe suflet scrum?
De ce-am in creier nord?
De ce-am in suflet sud?
De ce nu sunt copil?
De ce-s atat de crud?
Asa ca... nu te mai uita la mine
Cu ochii astia goi
Si mai bine invata-ma sa adorm zambind
Si ïubeste-ma asa cum sunt!
( Vama Veche- De Ce?)
nu cred ca mai am ceva de adaugat in afara faptului ca asa mai putea scrie inca un miliard de intrebari in genul asta...pana la urma DE CE???

Un comentariu:

Anonim spunea...

De ce? pentru ca e bine sa ne punem intrebari.E bine sa incercam sa aflam ce e bine , ce facem bine , ce nu e corect , cu ce am gresit.Sunt enorm de multe intrebari pe care mi le pun si eu si asta pentru ca imi pasa de ceea ce se intampla in jurul meu.De ce? e un inceput spre Acum e bine?Oare am reusit?....De ce? ramane intrebarea pentru tot ce ne deranjeaza si cred ca pot fi rezolvate si poate fi rezolvat pentru ca ne punem aceasta intrebare.