...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, august 27, 2012

un fel de... visare


mi-am dorit mult, mult sa merg in vacanta in Spania si pana la urma am fost :)). O saptamana cum nici nu ma asteptam... cea mai frumoasa vacanta de care am avut parte impreuna pana acum. Am reusit sa facem tot ce ne-am propus si chiar mai mult. Am vizitat locuri mai frumoase decat cele mai frumoase vise... am uitat putin de griji.
Imi place marea dar ador muntii... De data asta am putut sa colind in voie, sa vad lumea de sus, sa respir un aer mai curat. La 2000 de metri cerul se vede mai albastru, vantul bate mai cu putere... sufletul imi prinde aripi...
De data asta am stiut cum sa-mi formulez dorinta si am primit mai mult decat am sperat. Vara viitoare... vreau in Maroc :D. pana atunci am de bifat Scotia sau Irlanda :P.
Have a nice week! ;)

Niciun comentariu: