...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, august 11, 2012

summer...



bucatica asta de vara de care am parte acum mi-a facut un dor nebun de acei prieteni cu care mi-am pierdut cateva veri fantastice... mi-a facut dor de nopti in care ne aduman cu totii in Taverna, mi-a facut dor de taverna... de muzica... de vise... de mirosul de tei... de glume si multe multe nopti pierdute... mi-e dor de ei...

Niciun comentariu: