...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, aprilie 01, 2012

it's always darkest before the dawn



I am done with my graceless heart
So tonight I'm gonna cut it out and then restart
Cause I like to keep my issues strong
It's always darkest before the dawn

Sunt mult mai bine acum... nu pot lasa problemele sa ma inunde cum faceam mai demult... trebuie sa-mi aduc mereu aminte ca nu mai sunt o adolescenta care putea sa cada in depresie mereu... acum am lucruri mai importante la care sa ma gandesc... viitorul a care visam candva demult e acum aproape si ca sa nu ratez sa ajung pana acolo trebuie sa am mintea limpede si sa nu ma las prada tuturor valurior...
Cand voi creste mare... nu mai este asa departe cum era mai demult... e mai aproape ca niciodata si eu sunt pregatita pentru asta.

Niciun comentariu: