...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, martie 08, 2012

8 Martie



"Pentru ca eu sunt cea dintai si cea de pe urma
Eu sunt cea venerata si cea dispretuita
Eu sunt prostituata si sfanta
Eu sunt sotia si fecioara
Eu sunt mama si fiica
Eu sunt bratele mamei mele
Eu sunt cea sterpa si numerosi sunt copii mei
Eu sunt cea casatorita si fata batrana
Eu sunt cea care aduce pe lume si cea care nicicand n-a zamislit
Eu sunt alinarea durerilor nasterii
Eu sunt sotia si sotul
Eu am fost barbatul care m-a crescut
Eu sunt mama tatalui meu
Sunt sora sotului meu
Si el e copilul meu respins
Poarta-mi intatdeauna respesct
Pentru ca eu sunt cea scandaloasa si cea magnifica"
Imn catre Isis

P.S.: "La multi ani!"... pentru toate femeile din tine

Niciun comentariu: