...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, noiembrie 15, 2010

Diana de azi




de scris despre cum a fost mi-e de-a dreptul imposibil... prea multe sentimente, prea multe emotii... m-au inecat de atatea ori lacrimile, nu de altceva ci de fericire...

cum a fost?

exact cum am visat... il am alaturi de mine pe cel care ma cunoaste ca pe o carte citita de zeci de ori dar careia mereu ii mai descoperi ceva... el stie sa-mi aduca zambetul pe fata, sa alunge tot ce-i rau... cum sa ma stranga in brate ca sa ma simt in siguranta... cum sa-mi faca fiecare zi mai frumoasa... stie cum sa ma iubeasca pe mine... stie cum sa aibe rabdare si cum sa ma ajute sa merg inainte...
nunta? am muncit mult amandoi... am pus mult suflet si mai ales multa dragoste iar rezultatul a fost pe masura... sa spun mai multe mi-e greu... trairi puternice s-au declansat atunci in mine... trebuie sa le mai las sa se decanteze ca sa pot povesti...

in rest?

de azi incepe viata care am pus-o putin pe pauza... servici... scoala... examene... zambim si mergem inainte... de acum nu mai sunt una, de acum sunt doi!




...si te iubesc...

2 comentarii:

Bulinuta colorata spunea...

Am asteptat cu entuziasm pozele de la nunta ta... esti una dintre miresicile tinere.
Iti citesc blogul de vre0un an cred...nu preami-am facut curaj sa iti las comentarii.
Imi place ca esti sufletista si vesela in acelasi timp.

Iti doresc o viata frumoasa in 2... si pe viitor in 3..4 adica alaturi de copii.

diana spunea...

multumesc pentru urari... si pentru faptul ca-mi citesti blogul
eu una imi cer scuze ca in ultimul an nu prea ai mai avut ce citi dar dupa cum am promis cat de curand voi scrie din nou.

frumoase creatiile tale!
Tine-o tot asa!