...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, septembrie 04, 2010

i said yes to the dress :))


...inca putin...

...ieri... ce frumoasa a fost ziua de ieri...

de dimineata nu as fi iesit din casa nici batuta... si numai gandul ca mai sunt atatea pregatiri de facut imi alunga tot cheful... m-am apucat cu Radu de cautat pe diferite site-uri rochii de mireasa... dupa ce ne-am cam minunat de preturi si de unele chiar ne-a luat cu ameteli ne-am gandit ca nu e ok cautatul pe net...

...intr-un sfarsit m-am hotarat! raman la rochia de care m-am indragostit din prima clipa cand am vazut-o in vitrina... oricum accea era rochia la care am visat de mica si cum anul acesta toate visele mele au devenit realitate nu putea sa faca exceptie nici acesta...

aproape la inchiderea magazinului am ajuns si eu... cu Mara de mana, ca pe Radu l-am trimis putin sa vada cum mai sunt parcurile, ca doar nu are voie sa vada rochia inainte :D... am probat rochia iar cand am iesit din cabina de probe si m-am vazut in oglinzi am ramas de-a dreptul cu gura cascata... nici in cele mai frumoase vise ale mele nu mi-am imaginat ca va fi atat de frumoasa... mi-as fi dorit atat de mult sa ma vada si Radu... as fi dat orice sa-i vad expresia fetei... mai de asteptat mai putin de doua luni pana in ziua nuntii cand ma va vedea...

inca putin si vine ziua cea mare... nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul si pe zi ce trece totul incepe sa capete tot mai mult contur iar eu incep sa am emotii din ce in ce mai mari... si e din ce in ce mai bine...

Niciun comentariu: