...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, septembrie 05, 2010

departe de realitate




cafe del mar... silva bruna... inghetata... si inima mea care mai are putin si plesneste de fericire...

...azi mi-am luat liber de la realitate... de aproae o ora ma holb la o fotografie... eu proband rochia de mireasa... nu pot sa-mi dezlipesc ochii de acolo... e prea ca in cele mai frumoase vise rochia... nici daca desenam cand eram mica rochia de printesa in care visam sa ma casatoresc si ma duceam cu desenul nu cred ca as fi nimerit-o mai bine...

aseara m-a luat in brate si m-a intrebat daca asta e ce-mi doresc... e mai mult decat am visat... in fiecare zi e mai mult, in fiecare zi descopar lucruri noi iar peste toate pluteste acel sentiment de bine, de siguranta... am primit tot ce am cerut, toate visele mele se transforma cate unul in realitate... o realiate palpabila unde nimic rau nu ma poate ajunge, unde bratele lui ma protejeaza iar in privirea lui imi gasesc linistea... si e bine, cum niciodata pana acum nu a mai fost... am inceput din nou sa visez(noaptea)... ca atunci cand eram mica, iar eu nu am mai visat de foarte mult timp...

si te iubesc...caci ce-i al tam mi se cuvine mie...

Niciun comentariu: