...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, decembrie 04, 2008

Draga mosule,




Stii...anul asta am fost fetita cumnite,am ascultat de mami si de tati...am papat tot din farfurie...mi-am impartit jucariile cu ceilalti copii...nu am facut traznai(prea mari:D)si am invatat toate poeziile la gradi :D

Glumesc evident=))

Ce n-as da sa fiu copil...era asa bine...cand imi aduc aminte cum ma bucuram de prima zapada...cum asteptam nerabdatoare pe Mos Nicolae si imi lustruiam ghetutele cu o sapt inainte :))ca sa fiu sigura ca nu ma uita,ca vine si la mine...o urma de lacrima exista in ochii mei...copilarie...cel mai frumos vis din cate exista...si zapada...

Vreau sa ninga...sa fie troiene cum sunt in povesti...sa fac oameni de zapada si ingerasi...iar tu...trebuie sa fii tare scump prin fulgii albi...

Am sa fiu cuminte inca vreo trei ani de acum incolo dak imi aduce mosul ce vreau eu:D adica pe tine!Pe cuvant de fetita cuminte ;)).

Niciun comentariu: