...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

sâmbătă, decembrie 20, 2008

...vis? nu!e realitate...


...si visul cazut pe pamant prinde culoare...

"Cere si ti se va da!"...intr-un timp credeam cu tarie in aceasta vorba...si tot ceea ce-mi doream reuseam sa primesc sau sa obtin printr-un efort mai mic sau mai mare...apoi...ceea ce primeam nu era ceea ce-mi doream de fapt...am incetat sa mai cer...

...intr-o zi am indraznit din nou sa cer un strop de fericire...o raza de soare...era prea intunecata viata in care traiam...doar o raza...atat spera sufletul meu sa primeasca...si te-am primit pe tine...soarele meu din zori...

...am toate simturile alertate...simt ca traiesc...imi dai viata...si poate este singurul lucru pentru care n-am sa pot niciodata sa-ti multumesc...pentru toate celelalte exista "iti multumesc ca existi"...insa acum nu e de ajuns...si nimic nu ar fi de ajuns...sper ca eu sa-ti fiu de ajuns...o conditie necesara si suficienta ca tu sa fii fericit...

...simt ca zilele nu mai trec...parca in fiecare dimineata este tot aceeasi zi...ziua cand am stabilit ca ne intalnim sambata asta...mi-e asa dor de tine...simt nevoia sa inving timpul si spatiul si tot ce ne desparte...

...acum lumea mea graviteaza in jurul tau...esti totul pentru mine...





...si visul cazut pe pamant prinde culoare...

Niciun comentariu: