...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, decembrie 03, 2008

...carte deschisa e sufletul meu pentru tine...


...hmmm...cat de ciudata poate sa fie viata...si cand ma gadesc ca...sau mai bine nici nu ma gandesc la asta...
...a trecut aproape o luna de cand te-am vazut prima data...puteam sa jur ca au trecut ani daca nu as fi vazut filele calendarului...ma simt de parca te-as cunoaste de o viata...nu ca viata mea ar fi prea lunga;))...e ca si cum pe tine te-as fi asteptat din totdeauna...esti ca un vis devenit realitate...prin tine invat acum ce inseamna fericirea...si zborul...si dragostea...

nu am crezut niciodata ca pot ajunge sa ma indragostesc asa cum am facut-o acum (da...recunosc...m-am indragostit de tine...)
era ultimul lucru care ma asteptam sa mi se intample...am venit in tabara aia dintr-un impuls...chiar daca riscam multe...mi-am zis pur si simplu: "Astazi e prima zi din restul vietii mele!"si asa a si fost...aceea a fost prima zi din restul vietii mele...totul s-a schimbat de cand te-am intalnit pe tine...

...si mi-e dor...si vreau sa te vad...vreau sa te sarut...vreau sa fii aici cu mine...si vreau sa te tin in brate si sa te alint,sa-ti cant un cantec de leagan si sa adormi ca un bebe scump in bratele mele...esti baiatul meu scump...


...si dor mi-e de tine...atat de dor ca doare...

Niciun comentariu: