...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

joi, noiembrie 20, 2008

copilarie :)


sufletul mi-e usor ca o pana...

e soare in iasi...si in mine,in toata fiinta mea...simt ca plutesc,ma simt libera ca o pasare a cerului...azi mi-a venit sa cant,noroc ca m-am oprit:)) eram pe strada...

de foarte mult timp nu m-am mai simtit ca astazi...am avut toata ziua pe fata un zambet care mie una imi lipsea...uitasem sa zambesc,tocmai eu!azi mi-am adus aminte cum se face...mi-am amintit ca acel zambet face parte din mine...ma reprezinta. DA,asta sunt eu...un zambet,nimic mai mult,nimic mai putin:)

si porumbeii...sa nu uit de ei:)...imi sunt atat de dragi:X si azi erau parca mai multi ca niciodata in Piata Unirii...si atatia copii care se bucurau de ultimele raze ale soarelui...si de porumbei...m-am lasat si eu prinsa in magia lor...imi simteam sufletul ca al unui copil...

azi m-am regasit pe mine...mi-am regasit zambetul si odata cu el linistea...

e soare in iasi...si frunzele galbene stralucesc in lumina...si sufletul meu...e usor ca o pana de porumbel...

oare unde mi-e inocenta de alta data...si copilaria mea?

Niciun comentariu: