...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, noiembrie 11, 2008

...aripi sa zbor...



...am cazut in incercarea mea de atinge infinitul si am dat cu tampla de pragul cel mai de jos al pamantului...
apoi...totul s-a schimbat...nimic nu mai e cum era odinioara... ma pierd printre cuvinte si chipuri...culori si sunete...incerc sa ma agat de silabe dar ele se descotarosesc repede de mine...doare...
...acum sigurul lucru care m-am putea ajuta ar fi mana blanda si calda a mamei...dulcea amintire a copilariei...de mult pierduta...
in curand...in curand imi vor creste aripi...oare cine ma va invata sa zbor?...
...universul meu isi ia noi repere spre care sa se extinda...oare pana unde se intinde infinitul...mi-ar placea sa zbor pana acolo...

oare de ce le este frica oamenilor de necunoscut?si daca fericirea lor e tocmai acolo?...vor fi nefericiti toate viata tocmai din cauza acestei fobii...cel mai bine e sa tragi adanc aer in piept si sa mergi in cautarea sufletului tau...in cautarea fericirii.
si nu uita sa crezi in zambete...ele sunt picaturi de fericire...


...astazi e prima zi din restul vietii mele...


intre mine se infinit se intinde vesnicia...poate imi vor creste aripi sa zbor pana acolo...

Niciun comentariu: