...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

luni, septembrie 28, 2009

fools in love




Inara George - Fools in love
Asculta mai multe audio Muzica

...intunericul din camera era luminat de un felinar din strada... printre cearsafuri mototolite, pierduti unul in ochii celuilalt stam noi... copii insetati unul de celalt... am atatea ganduri in minte, imi vine sa-ti spun atatea doar ca nu reusesc sa articulez nici un sunet... cuvintele sunt ceva prea mult pentru noi... linistea asta spune totul...
...vorbe... m-am saturat de ele, acum nu-mi doresc decat sa te respir, sa te simt alaturi, sa ne privim in ochi iar ei sa-si promita tot ce cuvintele nu pot sa o faca...din privirea mea sper ca intelegi cat insemni pentru mine, cat de dor mi-a fost de tine,cat mi-ai lipsit... nu am batut atatea sute de km ca sa vorbesc... m-am urcat in primul tren doar pentru ca voiam sa te strang in brate si sa te sarut... pentru ca nu mai suportam...
...mangaierile tale sunt foc... sarutarile tale sunt picuri dulci de ploaie... si imbratisarile din care nu m-as deprinde niciodata... as vrea sa-ti intru in sange si sa ma imprastii peste tot in tine pentru ca tu deja faci parte din fiecare particica a mea, din fiecare gand, din fiecare soapta...

...intr-un tarziu ai adormit... imi era frica sa inchid ochii si sa adorm, de parca daca as fi facut asta tu n-ai mai fi fost acolo cand m=as fi trezit... ca sa nu mai spun ca imi place la nebunie sa-ti privesc chipul cand dormi...ai un aer de copil care trebuie sa fie alintat... fruntea ti s-a incretit si ai inceput sa te foiesti... oare ce ganduri ti se perinda prin minte si-ti tulbura somnul... te-am sarutat si te-ai linistit... cat mi-as dori sa-ti pot veghea visele, si sa pot fi in stare sa nu las nici un gand sa-ti tulbure linistea...


...asta era ieri... astazi insa... m-am ghemuit in asternuturi... patul mi se pare mult prea mare iar din strada nu ajunge pana la mine decat o raza bolnava de la un felinar... cu o seara in urma erai langa mine... acum iti duc dorul, si nu-mi gasesc echilibrul... simt ca ma destram... fara tine e goala lumea mea... fiecare mangaiere, fiecare sarut au ramas parca imprimate pe pielea mea iar acum le simt ca si cum mi-ar arde pielea... cat de mult imi doresc sa te am langa mine mereu... dar pana atunci mai este... astept ziua cand te voi vedea din nou si am impresia ca timpul sta in loc si se scurge tot mai greu...

...inaite sa plec am vrut sa-ti spun ca te iubesc... nici eu nu stiu de ce n-am indraznit sa-ti spun asta...poate data viitoare voi avea mai mult curaj, sau poate am crezut ca tu stii asta deja...
...

Niciun comentariu: