...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, aprilie 04, 2008

it feels like when i kiss you




...ploua...ingerii isi plang decaderea...sufletul meu isi striga durerea la portile cerului dar nu e nimeni acolo sa-l asculte...



...vino...ma ploua pe aripi si in curand nu voi mai putea zbura...de ce nu esti aici sa ma feresti de...de..nici eu nu stiu...cred ca ar trebui sa ma feresti de singuratate...de lumea ce ma-nconjoara...



vreau sa ma plimb prin ploaie pentru a putea plange linistita...stii...atunci cand ploua si plangi nu-si da nimeni seama,se confunda...am nevoie sa plang,sa-mi descarc durerea care-mi apasa sufletul.



...iubitule,in curand vei fi langa mine...in curand iti voi simti din nou atingerea si sarutarile...in curand...in curand ma voi odihni din nou in bratele tale...e atat de bine langa tine...



...uneori imi ajunge sa inchid pentru o secunda ochii si te simt langa mine,iti simt bratele in jurul meu si soapta ta scazuta cand imi spui ca ma iubesti...



hai!nu sta asa departe de mine...ma ploua si sufletul meu mai are putin si se umple cu apa...o apa amara si murdara si neagra...poate din cauza ca imi lipsesti atat de mult sau poate din cauza oamenilor din jur...nici eu nu stiu...



..vino...sa mergem impreuna acasa...



...ploua...ploaie tot nebuneasca si noi visam ca ne iubim prin mansarde uitate de lume...sa evadam intr-o lume a nostra...o lume in care ploua cu licurici si cu stele...

Niciun comentariu: