...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

marți, iulie 30, 2013

uimire!

...am plans o ora intreaga din lipsa de cuvinte. M-a tinut in brate si mi-a soptit cuvinte de alint, mi-a zis ca e cel mai fericit om de pe pamant si impreuna vom fi minunati, toti trei.
Se pare ca asteptam un bebe. De cate ori ma gandesc la asta imi imaginez o fata cu ochii albastrii si cu bucle castanii, usor roscate (si eu care mereu mi-am dorit sa am prima data un baiat :D). Au trecut doua zile de cand am aflat... inca ma obisnuiec cu idea. O sa fiu mama! Wow! Inca imi vine sa plang. de fericire nu de altceva.
Ma simt ca si cum mi-ar mai fi crescut inca o bucata de inima care s-a umplut imediat cu dragoste si cu uimire pentru grauntele de viata care creste in mine.

Niciun comentariu: