...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, februarie 15, 2013

Happy!

In urma cu trei ani i-am spus ca eu nu sarbatoresc ziua indragostitilor asa ca m-a cerut de nevasta ca sa putem sarbatori logodna noastra!
Am trecut prin atatea impreuna incat uneori avem impresia ca au trecut zeci de ani de cand suntem unul langa celalalt si totusi parca a fost ieri cand s-a pus in genunchi in fata mea si mi-a cerut sa-i fie alaturi pentru toata viata.
La multi ani noua, dragul meu!

Eu te iubesc, in fiecare zi mai mult!


3 comentarii:

Un suflet spunea...

Ce ma bucur cand citesc cuvinte frumoase scrise de tine! Sa va fie de bine si sper sa nu sece ciniodata inzvorul acesta de sentimente!

diana spunea...

Multumesc de urari! nu pot de cat sa-ti doresc sa fii la fel de fericita ca mine :D

Unknown spunea...

Imi place sa vad oamenii ce se iubesc, ma inspira!Iubiti=va mult, si nu uitati sa faceti asta in fiecare zi.