...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

miercuri, februarie 15, 2012

franturi de ganduri



Am vizitat Londra in weekend... e de-a dreptul superba dar nu as putea niciodata locui acolo... e prea aglomerat, prea pestrit si prea plin de romani... (acu nu ca nu as fi romanca, dar am vazut cativa in Londra care mi-au starnit greata si prin care noi suntem discreditati ca natiune si din cauza carora noi toti avem de pierdut)

asa mi-am dat seama cat de norocoasa sunt ca locuiesc intr-un orasel micut, in apropierea unuia mai mare, ca am acces la tot si cu toate astea am parte de linistea pe care o asteptam...

...ieri am implinit 2 ani de la logodna... parca a fost ieri... nici nu-mi dau seama cand trece timpul... prin cate am trecut noi doi de atunci incoace...am crescut impreuna... ne-am mai amturizat... ne-am pus visele in miscare si incercam sa ni le indeplinim... acum suntem putin mai linistiti dar la fel de dornici sa mergem inainte...

...il iubesc mai mult in fiecare zi... el e raza mea de soare...

Niciun comentariu: