...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

duminică, aprilie 11, 2010

this is free love



m-am trezit ascultand melodia asta...

ma invelise cu bratele lui si pentru nimic in lume nu as fi vrut sa plec, dar alarma sunase deja pentru a treia oara... dormea atat de linistit, ii simteam respiratia calda pe umar...am incercat sa ma ridic cu grija sa nu-i tulbur somnul, avea mai bine de o saptamana decat nu reusise sa doarma...
...il priveam cum doarme... avea fata senina si nici un rid nu-i innegura fruntea...
l-am sarutat pe frunte si m-am ridicat sa plec... a inceput sa ma caute intre asternuturi si s-a trezit speriat... l-am luat in brate sa-l linistesc, ma tinea strans de parca m-ar fi pierdut... i-am spus ca-i tarziu, ca nu mai pot sta iar stransoare lui devenea din ce in ce mai puternica in timp ce ma ruga sa raman... am mai ramas... tyot timpul mi-e greu sa plec de langa el...

Niciun comentariu: