...progresam si uitam sa fim fericiti...asa k din cand in cand trebuie sa mai reducem putin viteza sa ne mai uitam in jur si sa incercam sa ne bucuram de viata... de un rasarit de soare, de zambetul unui copil...zambeste si astfel vei fi un pic mai fericit decat erai inainte...

...fericirea e ca lacrima ingerilor...trebuie sa ai grija sa nu o risipesti...si sa o aduni picatura cu picatura pentru a forma un intreg...

vineri, august 21, 2009

veneai pe rau sau rau erai?


nu ma intreba de ce pentru ca nu stiu ce sa-ti rapund... stiu doar ca de cate ori ascult margineanu toate gandurile imi zboare direct catre tine...si azi nu m-am putut opri din ascultat melodia de mai sus...nici macar n-am auzit-o de prea multe ori mai demult sa o pot lega de o amintire anume... un singur lucru stiu: tu in imaginatia mea esti alcatuit din cateva chestii tare ciudate... atingerea ta e ploaie calda de vara, ai gust a vin rosu, mirosi a primavara amestecata cu tigari si menta... cand il aud pe margineanu am impresia ca te aud pe tine (ca in dimineata aia cand ai inceput sa-mi canti "cand te scuturi de zapada"... Doamne cat de fericita eram atunci)... toate astea se amesteca cu chipul tau de copil si rezulta persoana de care m-am indragostit nebuneste...

...inca putin si se revarsa zorile... inca o noapte alba... nici nu-mi amintesc ultima noapte dormita de la un capat la altul... scuza in fata celorlalti? ca o viata am si nu-mi permit sa mi-o dorm doar ca... realitatea e cu totul alta... mi-e frica, la modul cel mai serios, sa ma bag in pat, de parca acolo sunt adunate toate nenorocirile pamantului... pun capul pe perna doar atunci cand simt ca merg in reluare si stiu sigur ca, daca am inchis ochii am si adormit, fara sa-mi las mintea sa zboare... si de fiecare data ea zboara in acelasi loc... la tine. sunt bolnava, stiu... sunt bolnava de dragoste, de dor, de neputinta... ai vreun leac pentru asa ceva? altul in afara de a-mi fi aproape tot timpul? si cred ca daca te-as avea langa mine non-stop si tot ti-as duce dorul...

iti dai seama ce-ai facut din mine? nu cred ca tu constientizezi asta, abia reusesc eu sa-mi dau seama... credeam ca asa ceva nu exista... se pare ca m-am inselat amarnic... de-ai sti cat doare... asa trebuie sa fie dragostea? sa doara? de ce? uita-te in ochii mei si spune-mi de ce?

un singur lucru vreau sa te rog...nu ma mai rani inca o data, mi-a ajuns...la mai mult de atat nu mai pot face fata... si daca ma iubesti iubeste-ma numai pe mine, nu vreau sa te impart cu alta...

Niciun comentariu: